Ook als je marketingafdeling goed georganiseerd is, komen er voor elke organisatie toch vaak momenten dat extra marketingcapaciteit welkom is. De praktijk leert namelijk dat veel terugkerende werkzaamheden meestal goed belegd zijn in het team, maar eenmalige, complexe projecten vaak niet.
Voorbeelden van dit soort projecten:
Elke project begint met een helder beeld van de doelstellingen en de scope van wat moet gebeuren, of het nu gaat om een marktonderzoek, een rebranding exercitie of een campagne.
Een compact projectplan is nodig om de uitkomsten uit de intake vast te leggen. De vorm en inhoud van het plan is sterk afhankelijk van het soort project.
Tijdens de looptijd van het project ontvang je regelmatig updates. Hierin worden zaken benoemd die goed gaan, maar soms ook zaken die extra aandacht vragen.
Het project wordt afgesloten met een evaluatie waarin we checken in hoeverre het projectplan compleet en succesvol is uitgevoerd. Ook staan we stil bij de inbedding van het resultaat na afloop van het afgeronde project.
Samen kijken wij naar jouw uitdagingen en wensen. Want die staan centraal.
En vervolgens naar de wijze waarop interim marketing management zou
kunnen helpen bij het bereiken van jouw doelen.